Printre umbre si lumini deasupra plafonului de nori

Mergi si mergi prin ceata. Deodata ceata parca nu mai este ceata si razele soarelui isi fac loc… printre crengi, arbori. Nici melodia parca nu mai suna la fel. Din intunericul padurii ieseam la lumina pe o linie melodica superba:

Piesa incepe de pe la primul minut.

Cu muzica aceasta in urechi, cu peisajele de mai jos in fata… si poti spune ca totul e fabulos 🙂

dscf6781Mergeam asa, prin ceata.

Apoi:

dscf6790

dscf6801

dscf6808

dscf6809

dscf6810

dscf6812

dscf6816

dscf6817

dscf6819

dscf6823

dscf6824De aici, am iesit din ceata.

Am ajuns la Cota 1400:

dscf6829

dscf6841

dscf6843Dedesubt, Valea Prahovei infrigurata.

dscf6845

Concluzia? Ar trebui montate prin Valea Prahovei niste ecrane si pe munte niste camere, sa se uite turistul… cum dincolo de plafon se intampla vreme buna 😉 Multi au plecat la casele lor, luandu-se dupa prognoza meteo si dupa frigul din statiuni. Cine a urcat azi pe Bucegi sau Baiului a avut parte de o surpriza frumoasa! Cald, fara vant, soare, peisaje…

6 răspunsuri

  1. Să tot pădureşti prin ceaţa asta, razele soarelui le văzusem ca pe curcubeu, căutam după inorogi. Minunate umblături, Adrian, să ni te mai aduci aşa.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Superbe imagini, așa cum nu am mai văzut cu propriii mei ochi din tinerețe.
    Și știu, este bine să nu iei în seamă mereu rpognozele, căci muntele oferă surprize nebănuit de frumoase.

    Apreciat de 1 persoană

    • De ani de zile nu am mai vazut nici eu. Si incercam un regret ca am plecat de acasa, pe asemenea vreme, frig. Cand am vazut ce vreme e pe munte.. 🙂 Pai si acum la meteo se spune ca aici e innorat, frig. Dar cu siguranta asta e valabil pentru Valea Prahovei, pe munte cred ca este senin.

      Apreciază

  3. Natura mereu uimitoare, totul e să-i surprinzi frumusețile, inedite de fiecare dată. Imaginile sunt minunate. Toate cele bune !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

