Prin padurile de la Timisul de Jos

Ma intreb daca tot a venit noiembrie in octombrie si sunt atatea precipitatii, oare va fi iarna lunga cu strat de zapada permanent… asa, pentru cateva luni? Nu stiu de ce ma indoiesc de faptul ca va fi iarna grea si lunga. Cred ca va fi zapada cateva zile, apoi se va incalzi si va ploua. Si tot asa 🙂

Trebuia sa postez niste imagini de la Timisul de Jos, cand am fost saptamana trecuta pe acolo.

Mai am de postat raspunsurile Prefecturilor din trei judete, referitor la Planul de Management al Parcului Natural Bucegi. Am aflat si ca a aparut „stirea” cum ca acest plan a fost respins in totalitate de catre Ministerul Mediului, dar pana nu vedem ceva scris, trebuie sa fim prudenti. Bineinteles, ca ar fi o veste buna pentru ca prea era cusut planul asta cu ata alba. Realizarea lui a fost cea mai grosolana metoda de a-ti bate joc de oameni. Directorul Parcului a confundat lucrurile: nu administra un bun propriu ci ceva al multor milioane de cetateni. Sa vedem insa daca apare vreo confirmare. Cam greu de crezut, e prea repede.

Sa revin la Timis, unde aveam de gand sa mergem de mai multa vreme si nu reuseam. Pana la urma am reusit cu George sa ma sincronizez.

dscf6345Pe langa biserica Ioan de Nepomuk, catolica evident… am urmat un drum pentru scurta vreme, apoi am urcat panta din dreapta si ne-am tot dus…

dscf6346

dscf6347O parte din biserica ortodoxa Sf. Nicolae

dscf6348Vf. Postavaru

dscf6351Mesteacan

dscf6352

dscf6353

dscf6359Traseul… Unde este sageata galbena am gasit ghebele

dscf6364Tot spre Postavaru

dscf6366

dscf6368

dscf6393

dscf6395

dscf6401

dscf6439

dscf6437

dscf6440

dscf6441

dscf6444

dscf6486Un soricel

dscf6487Doar urechiusele

dscf6488

dscf6493Peisaje din povesti

dscf6496

dscf6498

dscf6502Tot felul de arbori

dscf6503

dscf6508

dscf6510Si din nou la biserica… dar din alta directie

Apoi am ajuns si aici:

https://pasiintimp.wordpress.com/2016/11/10/prima-biserica-de-la-timisul-de-sus-a-fost-una-catolica/

Un răspuns

  1. A republicat asta pe annadinut și a comentat:
    Ce frumusete!

    Apreciază

Lasă un răspuns

