Natura… mereu surprinzatoare!

Pe un traseu azi, o observatie…

dscf6453

dscf6454

dscf6455

Nu stiu ce poate fi! Fiecare chestie verde sta intr-o substanta gelatinoasa, care o tine fixa de lemn. „Tabloul” este in plan vertical. Mi s-a parut ceva deosebit de frumos 🙂

10 răspunsuri

  1. niste coconi de ceva insecte nu am vazut nici eu asa ceva!!!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Poate fi un cocon de extraterestru?

    Apreciat de 1 persoană

  3. Da, natura este mereu surprinzătoare și mereu ne dă lecții de supraviețuire a speciilor.
    Nici eu nu știu ce poate fi, dar arată frumos!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Interesant! Să ne spui dacă te alegi cu vreun extraterestru 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. Aşa îmi venea şi mie să zic, parcă’s căzuţi de pe altă planetă, parcă sunt dintr-un film sf.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

