Alte schimbari…

Fiind duminica, e altceva. Merg niste poze, poate si alt tip de consideratii 🙂 Acelea in zilele urmatoare, cand veti afla ce se mai intampla prin Valea Prahovei si Bucegi.

Dupa cum stiti, a venit iarna pe bune, pe aici… Cand traiesti la munte, nu ti se mai pare cine stie ce, te intrebi cat o sa stea?

10

Sper ca atat cat o sa stea, sa fac niste excursii printre brazi impovarati de zapada, prin troiene, cu popasuri la care sa bem ceai cald din termos, sa pozez Crucea imbracata in straie albe, si, mai ales sa fac o coborare cu 2-3 prieteni prin padurile Vanturisului sau Dichiului… pe unde se poate intra mai repede si e mai bine… Altii se dau pe tot felul de partii, unii coboara vai alpine… mie imi place sa schiez prin paduri cand sunt nameti. Mi se pare o chestie foarte faina, te solicita, e o provocare sa te strecori printre copaci, sunt tot felul de obstacole ascunse de zapada. Pe partie, nu se intampla nimic, urci si cobori si asta este povestea, nu este cine stie ce efort sau spectaculos. Mai este si galagie…

Trebuie insa o zi senina, nu prea calda, poate cine stie gasim pe undeva si un loc sa facem si un gratar :)) Simti dupa o astfel de aventura ca ai pus cu rost schiurile in picioare 🙂 Nu am mai facut asta de ceva timp, poate-poate…

Doua poze, ani diferiti:

1Aici, Rares, nu stia sa sufle in tort. I-am explicat noi, dar a trebuit sa insistam, ca el intelesese ca trebuie pur si simplu sa-l manance.

2Cativa ani mai tarziu, in 2016, a suflat in lumanare si s-a apucat de el. Bine, acum a suflat imediat si a zis ca vrea sa fie mai des ziua lui.

In alta zi, parca pe 16 seara, luna stralucea prin preajma Cantonului Schiel si isi arunca lumina peste jnepeni… ceva feeric. Vedeam asta din cartierul Zamora al Busteniului. Mergand insa spre Sinaia, „dispare” luna dupa varful Jepii Mari. Dupa vreo 10 minute de mers, iata luna din nou, de data aceasta nu mai era in dreapta varfului ci in stanga, prilej cu care ma trezesc si eu sa fac niste poze, acolo, cat de cat, sa-mi aduc aminte de … acest prim patrar din 2016. Parca e primul 🙂 Oricum e primul observat :))

3

4

5

Si ce se intampla cand se arunca mai multi pumni de grau la porumbei:

9

6

8Un tablou superb. Sunt cetateni care vin pe orice vreme sa hraneasca porumbeii.

11

12Un fel de „Iarna pe ulita”

6 răspunsuri

  1. La mulți ani, micuțului tău!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ce tare e ala mic :)) al meu a bagat mana in el, problema a fost ca a mancat o bucatica de ciocolata si a devenit hiperactiv :))

    Apreciat de 1 persoană

    • Pai si Rares s-a murdarit pe toata fata si pe maini.I-am spus sa aiba rabdare putin, dar nu aveam cu cine vorbi. Mi-a zis asa: „nu te aud, ca am urechile surde”. Prin urmare, m-am uitat la el ce sa mai zic… Daca ridic un pic tonul spune: „ce faci il certi pe baiatul tau?”. La 4 ani vorbeste atat de serios si de clar incat te uiti la el si te intrebi daca are doar 4 ani. Povesteste lucruri vazute pe la 2 ani, daca-i zic sa sune pe cineva si-i dau telefonul, gaseste numele si suna, pe tableta navigheaza mai bine si mai repede ca mine, isi descarca jocuri, le sterge, la tv stie fiecare program si se duce singur la Disney Channel, stie cand incepe nu stiu ce desen animat, prin supermarket-uri daca merge stie unde sa gaseasca raftul cu ce dulciuri il intereseaza, evident el vrea sa manevreze caruciorul de cumparaturi, la gradinita-i spune d-nei educatoare ca nu vrea sa faca nimic, sa nu-l mai enerveze ca suna la politie, daca ai o cutie de bomboane si vrei sa-i dai o bomboana el nu vrea, doar daca ii dai toata cutia… e cu totul sau nimic. Cu tortul, daca felia cea mai mare nu este a lui, nu-i mai trebuie, poti sa te rogi de el mult si bine. La jucarii are o evidenta si daca i le muti sau i le atingi fara sa te lase el, ce urmeaza nu vrei sa stii… asa ca este mai sanatos sa-l studiez, fara a interveni prea mult.

      Apreciază

      • :)) cred ca te urmez, acum nenoroceste tastatura si mouseul 🙂

        Apreciază

        • Este cel mai bine sa te uiti la el cum evolueaza 🙂 Mi se mai reproseaza ca-l las sa-si faca de cap, dar nu e chiar asa. Face niste chestii sub un oarecare control, doar ca nu stau cu gura pe el sa-i atrag mereu atentia. Ma si amuza traznaile lui :))
          Copiii trebuie lasati sa se bucure de copilarie, e cel mai bine. Daca tot le zici ca aia nu e bine, ala e rau, mananca acum, chestia aia nu e buna, se zapacesc, se dezorienteaza. Al meu cand are vreo fantezie cu capitani de pirati, dinozauri ce i se mai pare lui, gata il ajut… ii pun un batic pe cap, ii fac o sabie :)) caut sunete cu dinozauri. Bine, nici eu nu am prea multa minte, dar nici nu am sustinut ca ar fi altfel 🙂

          Apreciază

Lasă un răspuns

