„Cum se face lucrul acesta…” – colind

Fiind Ajunul… unde te intorci, auzi numai colinde: pe hol, prin magazine, mijloace de transport, la tv. Stanga-dreapta colinde 🙂

Mai sunt si cetele de colindatori, nu ma refer la cei traditionali, normali, ci la ursari, sau ce sunt astia in contrast deseori cu ziua de afara si atmosfera acesteia, grupati in cete. Na, am fost rau si azi. Da’ ma cam enerveaza mai multe chestii… grupuri de barbati in puterea varstei, costumati pestrit, au plecat cu colindul.

Cand ii vad, nu pot sa-i vad normal, ii vad ca… pe niste cete de hoti pusi pe pradat si care folosesc prilejul Craciunului pentru a-si atinge scopul. Daca si astia mai poarta traditia colindului romanesc atunci… hopa, bate cineva la usa 🙂 No, ca ies sa-i bat, daca au venit sa-mi bata darabana la 9 dimineata cu strigate neinteligibile, tobe si maimutareli…

Nu erau ei! 🙂 Era postarita. Mi-a adus 11 vederi! De la cineva, cu care corespondez astfel, facem schimb de vederi si impresii. Mi se pare o chestie foarte faina. Este altceva! Sunt in trecut tot felul de lucruri frumoase pe care le-am uitat… cu progresul societatii. Imi place sa mai scutur uneori praful de pe ele 😉

Daca intri pe aici, multumesc! Azi le-am primit pe toate…

Vederile sunt frumoase, si ce scrie pe ele la fel. Gata, iti mai iert din pacate 🙂 🙂 Hai, ca uitandu-ma la vederi, pierd ideea articolului si gasisem un colind superb, original. Nu behaiala cu ler si chiote… ca unii numesc galagia muzica 🙂

Si apropo de cetele de colindatori sau satre nu stiu cum sa le numesc, ma gandesc ca poate si jandarmii pun de niste colinde pe strazile orasului 🙂 Deoarece, colindatorii astia atipici cand intra prin case, vile, au o chemare magica la mana dreapta ceva de speriat, spre tot ce este prin preajma 🙂

Continuand cu magia acestor zile, mi-aduc aminte de articolul din 2013, cu asculta-i inima:

https://buceginatura2000.wordpress.com/2013/12/24/asculta-i-inima-de-ajun-este-cel-mai-frumos-colind/

Ma uit si-mi zic ca am ramas la fel. O fi consecventa, altceva, nu stiu… o fi bine sau nu? 🙂 As inclina sa cred ca da! Nu stiu nici ce sa mai fac, sa se auda mai bine 🙂 O fi chestia aceea ca de la o varsta se aude mai incet… 😉

12 răspunsuri

  1. Wish You Merry Christmas
    and health, happiness and success
    for the coming year.
    Greeting from Lis

    Apreciază

  2. Crăciun cu bucurie ca-n copilărie! 🙂

    Apreciază

  3. Sa vezi cum e pe data de 31 pe la satele din campie, ies toti betivii cu plugusorul se arunca pe masini, nu te lasa sa treci, daca nu le dai bani iti zgarie masina sau rup oglinda, plus ca sunt imbracati in toate zdrentele posibile. Pai gandeste-te ce parere au strainii care vin la noi cica au nimerit prin Africa…….

    Apreciază

    • De necrezut asa ceva! Multa prostie intalnesti pe la noi, pe la campie am auzit si eu ca nr. de betivi este foarte mare, dar sa dai peste asemenea cretini e foarte trist. Stiu ca scriu o prostie, dar as cauta o solutie, inclusiv sa-i ating cu masina, poate daca sunt beti si-i zgudui binisor nu retin nr. masinii :)) Cand aud de asemenea persoane, nu stiu cum se face, ca dispar din mintea mea: toleranta, mila si altele… 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

