Cu Rares prin Sinaia…

De curand, Rares a vrut tot felul: sa mearga prin padure, la castelul Peles, sa adune flori, sa mearga la Cota 1400, sa fie sofer de Ferarri, pilot de avion… Era plin de energie asadar. Intai l-am plimbat, apoi am ajuns in parcul din Sinaia:

parc 1Dupa ce a vazut aceasta fantana, vrea la o mare curata in care sa sara 🙂 Pe marginea acestei mări din Sinaia, ca asa i-a zis, fiind doar o mare mai mica, incerca sa ma convinga ca este un sofer bun.

Doar vazuse niste copii manevrand pe acolo niste masinute. Am zis sa si vedem ce sofer poate fi. Domnul ce inchiria masini se arata cam sceptic, vazandu-l atat de mic, dar sa facem o proba totusi, nu? 🙂

parc 2Uite pedala, volanul… si Rares a plecat in cursa, de ziceai ca s-a nascut in masina. Dupa 2 ture alte doua, intr-o masina albastra… la inceput am stat prin preajma lui sa nu accidenteze pe cineva, dar am inteles ca mai mult il incurcam si l-am lasat singur sa inconjoare fantana 🙂

Dupa acest eveniment a vorbit non-stop. I-am zis ca da, este un sofer bun, iar el mi-a zis ca atunci cand era in masina era un sofer bun, acum fiind pe jos, este un baiat bun 🙂

Mai am pe acasa o tableta si cand a venit un prieten sa se uite la ea, a vazut si jocurile instalate. A intrat pe ele si cam toate erau la nivele avansate. Cica joc, nu ma incurc! Mai vazuse un baiat mai mare decat Rares aceeasi chestie si se mira ca toate etapele la jocuri sunt cu punctaje maxime 🙂 Sa zic ca Rares, la 3 ani si jumatate este cel care joaca, ar parea cam neverosimil. Oricum eu nu joc niciun joc pe niciunde ca nu am timp.

Din parc am plecat sa-i arat unde sunt ingropati soldatii care au murit aparand tara. Ajunsi acolo, pe el l-a cuprins spiritul razboiului si a pus mana pe tunuri:

tun 1Sa-l salte putin 🙂 M-a dus cu gandul la tabloul cu Ioan Voda cel Cumplit (1572-1574) sau cel Viteaz, cand tragea singur de un tun. Apoi si de el au tras niste camile sau dupa altii 4 cai, sfasiindu-l in bucati. Dupa lupta de la Roscani, el si armata sa au fost inconjurati de turci, el s-a predat pentru ca soldatii lui sa fie liberi, dar in timpul discutiilor cu comandantii militari turci lucrurile au degenerat, a fost ucis, legat de animale si sfasiat. Dupa care turcii isi inmuiau sabiile in sangele lui ca sa fie viteji ca el… o superstitie de-asta. Soldatii lui nu au mai respectat nici ei intelegerea si au murit in mare parte, putini reusind sa iasa din incercuire.

tun2Tun din razboiul de independenta (1877-1878)

tun 3S-a mutat la alt tun ca primul avea o problema 🙂

tun 4Nici acesta nu era un tun cum stia el 🙂 🙂

De final, a vrut o poza pe acolo, o inghetata cu lingurita si aventura s-a incheiat:

1

Lasă un răspuns

