Evenimente cu masini in Valea Prahovei… si o Fosila!

In acest week-end s-au potrivit a fi trei evenimente automobiliste in statiunile din Valea Prahovei:

afis_retromobil_sinaia_500x700-215x300La Sinaia

azuga afisLa Azuga, la partia Sorica

predealLa Predeal, pe Valea Rasnoavei-partia de biatlon

Si fosila:

fosila 1

fosila 2

2 răspunsuri

  1. Dintre cele 3 concursuri la : ”Concursul de eleganta Sinaia” merita sa te duci! Vehicule istorice,unele f rare in stare perfecta!Anul acesta nu am ajuns,dar pregatesc o masina pt 2016!Am participat in 2012 si 2014.

    Apreciază

    • Din pacate, l-am ratat, nu am fost la niciunul. Totusi am fost anul trecut si mi-a placut… desi nu imi plac masinile. Dar sa sti ca daca tu vii, sunt fanul tau si deci voi pe acolo. Bine ca mi-ai zis, ca ma voi uita pe pozele din 2014 🙂
      Multumesc foarte mult.

      Apreciază

Lasă un răspuns

