Posada: locuri cu povesti

… pentru aceia carora le plac povestile. Povesti ce nu au nevoie de randuri 🙂

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Sa aveti un week-end cat mai reusit! 🙂

8 răspunsuri

  1. Sper sa ajung maine pe Plesuva, daca ma lasa vremea

    Apreciază

  2. Nu am ajuns din pacate :(, De obicei urc pe la schit si o iau pe drumul forestier, imi place mult sa merg prin padurea aceea, nu e un traseu lung dar este foarte frumos si relaxant mai ales dupa o perioada lunga de nemiscare

    Apreciază

    • Acelasi traseu cred ca il urmaresc si eu. Trec de schit, dar nu merg mult pe drum, ca la o curba se face sau se facea nu mai stiu, ca nu am mai mers de vreo 2 ani, un marcaj si o luam direct la deal 🙂 Este o panta abrupta dar ieseam intr-o poiana larga. Tot urcam, mai traversam o portiune de poiana si ieseam unde este varful si alta poiana. Panorama este deosebita… apoi faceam dreapta si dupa vreo 2-3 ore ieseam la Cota 1000. Este posibil ca in prima poiana sa fie si o stana. Ei lasa, ca este timp.

      Apreciază

  3. Daca ti drumul forestier mergi destul de lejer. Vezi ca la o intersectie trebuie sa faci stanga, la dreapta ajungi la Sinaia

    Apreciază

    • Stiu intersectia, am niste poze faine acolo, cu o sanie din lemn uitata de cine stie cine. Eu cu cine mergeam urcam pe punct rosu, marcaj aproape sters, era un vechi traseu. Pai, am calculat asa: din Posada mergi in urcus pe acel drum spre Sinaia, bine, un urcus lejer, ca am fost si cu bicicleta pe acolo de aceea spun 🙂 …cam vreo 5,5 km. Apoi sunt si mai lejeri urmatorii 4,5 km. Drumul acesta are 10 km si se numenste drumul forestier Posada-Valea Larga. Stii ca iese in Sinaia, la DN1, mai jos de hotelul Mara. Si pe drumul asta sunt exploatari ca si pe cel din stanga. Nu am mers pe cel din stanga pana la capat. Unde iese? Sau se infunda in padure?

      Apreciază

  4. Am mers pe el pana la poiana, de acolo se continua prin padure dar nu stiu pana unde ca ne-am abatut spre foisor

    Apreciază

Lasă un răspuns

