Premiera in Valea Superioara a Prahovei: un consilier filmeaza o sedinta de Consiliu Local

Marturisesc ca nu am mai vazut de ani de zile o sedinta de Consiliu Local inregistrata video. In opinia mea, astfel de sedinte ar trebui transmise live… ca sa vada tot omul ce se intampla. Parerea mea 🙂

Iata insa ca la Predeal, o doamna consilier a venit cu o camera video si a inregistrat sedinta, sa vada poporul 🙂 Pe langa acest aspect care mi se pare o dovada de transparenta, doamna consilier vorbeste mai mereu, vine cu argumente, este o „placere” sa asculti o astfel de sedinta. Asa afla oricine ce se mai intampla pe la spatele cetatenilor…

Felicitari doamnei Cristina F.!

2 răspunsuri

  1. Pai, adevarat Adrian,asa cum noi suntem „supravegheati”la servici(chiar si audio)nu vad de ce n-am cere ca aceste sedinte sa fie inregistrate si puse pe site-ul fiecarei primarii.Lauda acelei doamne.

    Apreciază

    • Asa ar fi corect, d-le Marius. Cred ca sigur s-ar tripla lucrurile decise in folosul comunitatii, deoarece zic eu, fiecare consilier va dori sa vada oamenii ca el face ceva, ca nu degeaba a ajuns in Consiliul Local 🙂 Sar peste alte aspecte 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

