Alte sarbatori… incheierea unei saptamani si a postului

Cum mai trec si zilele acestea 🙂 Nu am stiut ce sa fac mai intai… m-am enervat cred ca asta am facut totusi mai intai de toate 🙂 Dar am facut si altele… Sa le iau pe rand… Am propus in scris Primariei din Busteni si Consiliulul Local, infiintarea unui parc mic… parcul Kremnitz, acolo unde a fost monumentul acestui doctor al familiei regale. De asemenea, ridicarea unui bust al lui Badea Cartan in parcul din Poiana Tapului, langa vila in care a murit acesta. Poate cine stie, se va face macar una dintre aceste actiuni… din punctul meu de vedere… chestii foarte utile pentru pastrarea identitatii culturale a orasului. proba 1Cam ceva de genul acesta, ar trebui sa arate parcul Kremnitz… Apoi saptamana aceasta a venit si iarna si primavara… atat la propriu cat si la figurat 🙂 Cand am vazut ce urgie s-a dezlantuit prin Valea Prahovei, am zis ca nici in decembrie nu a fost atat de urat. Vreo 3 zile a fost o vreme trista, cand zapada, cand vant… Dar nu-i nimic, viata curge indiferent de starea vremii. Si, intr-o seara, intra unul cu masina in balcon, la mine. Cum a reusit, nu pot sa-mi dau seama. Trebuie sa fii as in soferie, clar. Noi, prin apartament nu am realizat ca unul intrase in coliziune cu balconul, am zis ca a cazut ceva pe afara. De regula, copiii mai darama cate o banca…

Dimineata, cand plec, vad pe jos cioburi de geam, bucati din stopuri. A dat unul cu spatele si s-a oprit in placa betonata a balconului. Si-a rezolvat masina, asadar. Balconul nu avea cine stie ce. Bun, si trece o zi, hai ca trec doua. Aflu cine a fost autorul, nu am zis nimic… doar ca baiatul asta nu stiu ce isi inchipuia, ca-i aduna cei de prin bloc cioburile. Nu este nici vreun personaj care sa fi dovedit cand vine pe la acest bloc, decenta, educatie. Cred ca pune muzica prin vreun bar, ceva de genul… Nu-i rau nici asta, dar nu mi se pare ceva inteligent 🙂 dar este loc pentru toata lumea. Au trecut zilele, vad ca nu mai apare… I-am transmis sa vina sa-si adune cioburile…

Pana una alta, cum mergeam eu prin Sinaia, pe strada de langa benzinaria de langa parc, ma trezesc pe jos cu unul peste mine. Cazuse tampitul cu bicicleta… de patit nu prea parea ca patise ceva, doar cazuse bine 🙂 Dar simula ca s-a lovit, nu voia sa se mai ridice. L-am scuturat zdravan ca uneori nu ne ajuta capul… si bicicleta i-am aruncat-o de coasta, unde este o constructie parasita de vreo 10 ani. Si am plecat 🙂 Nu am facut nicio isprava, dar na, ceasul rau… pe bunul samaritean l-am uitat acasa.

Mai este cu tipografia, am dat de cineva care a inteles ideea, ca mai multi au zis ca o inteleg… si de fapt, nu prea o intelegeau. Si s-a dat drumul la treaba, doar ca trebuiau 5 minute alocate studierii unor aspecte. Si cele 5 minute nu pot fi alocate pentru ca nu este nimeni la serviciu si nici de acasa nu se pot uita pe mail. Adica sunt sarbatorile… nu stiu, am devenit prea comozi, dar vrem bani, sau este posibil sa ma fi invatat eu prea mult cu munca. Ideea este ca trebuie sa ma apuc sa invat DTP… unde s-o mai invata si asta? Ca de vreo 2-3 ani resimt lipsa acestor cunostinte.

Saptamana asta chiar a fost una a Patimilor. Mi-au cedat si laptopul si pc-ul… 😉 L-am stresat pe un prieten, am fost sinonim cu dezastrul… l-am disperat, si azi, si ieri, am fost pe capul lui. Era sa pierd tot ce aveam pe ele… Mai primisem si un mail ciudat de la firma de consultanta in domeniul mediului… si mi se parut mie ciudat ca avea un atasament bizar. L-am sters, dar ma gandeam eu… daca totusi? A doua zi am primit un alt mail in care ni se spunea sa nu deschidem atasamentul din mesajul anterior, ca este un atac informatic, care face si drege… proba 2Trebuie sa ajung luna aceasta si la Vf. Omu Maine, este Pastele, sunt pe Bucegi… la un traseu de vis, la o intalnire asemenea. Cand vezi ce frumos este afara, iti mai vine sa traiesti, chiar daca… chiar daca! 😉 Sa aveti niste sarbatori deosebite langa cei dragi… si, cine stie, daca iesiti pe undeva la o plimbare, nu ar fi rau in aceste zile sa luati cate ceva de pe acasa… poate ceea ce ne pare in aceste zile la toti banal, altii nu au. Cine stie, poate cu sarbatorile acestea reusim sa aratam… ca stim sa fim oameni. Nu are cum sa nu iti iasa un amarat in cale…

Mai trebuie sa-i multumesc unui domn, director, cu care am vorbit azi la telefon; de incheiere, mi-a spus niste vorbe, niste urari din suflet si nu mai stiam ce sa mai zic… dar mi-a facut, cum se spune… mult senin. Se simte omul care spune cu sufletul niste cuvinte!

10 răspunsuri

  1. Nu stiam motivul absentei.Va dorim ca Sfinta Lumina a Invierii Domnului, sa va aduca in familia voastra pace si multe bucurii,mai ales copiilor vostri scumpi. Sarbatori cu multe bucurii si lumina in suflete. In sfarsit,a venit primavara draguta si la noi la munte si ne bucuram nespus dar,atentie la capuse si paianjeni ca nu e de gluma.

    Apreciat de 1 persoană

    • Saru-mana 🙂 Mereu sta ceva in spatele absentei. Nu va faceti griji, va multumesc foarte mult. Asa sa fie si la dvs. niste sarbatori linistite, sa va simtiti impliniti pe toate planurile. De cand asteptam primavara asta… luni mergem intr-o poiana si pe acolo o sa acordam o atentie mai mare, vrem sa facem un foc… Toate gandurile de bine, dvs. si familiei.

      Apreciază

  2. Liniste sufleteasca si belsug sa va aduca Sarbatoarea Invierii Domnului.
    Un Paste fericit alaturi de cei dragi!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Daca reusesti sa inveti DTP sa imi spui si mie cum ai reusit 🙂
    Un Paste linistit si fericit alaturi de cei dragi.

    Apreciază

    • O sa gasesc eu o cale… trebuie neaparat 🙂 Iti spun si tie. Deocamdata trebuie sa stabilesc cu ce se incepe 🙂 🙂
      Multumesc, Vali.
      Sa ai si tu un Paste frumos, cum trebuie sa avem fiecare 🙂 Toate cele bune! Sa vezi cat o sa merg azi prin Bucegi… abia astept 🙂

      Apreciază

  4. Atunci astept sa imi spui cum ai procedat. 🙂

    Asa, pune sare pe rana. 🙂 Ar fi si pacat sa nu mergi pe munte azi. Vremea pare excelenta. Plimbare placuta.

    Multumesc si eu pentru urarile frumoase.

    Apreciază

    • Momentan ne confruntam cu o mare enigma 🙂 Dar sunt placute si enigmele astea. Cum aflu, neaparat iti spun.
      Imi pare rau, m-am obisnuit cu stilul… „te dai jos din pat direct in Bucegi” spunea acum vreo 2-3 ani, Alexandru-Fosile. Si mai mereu am fost in perioada acestor sarbatori pe munte. A fost o vreme buna dar ieri a fost si mai buna 🙂
      Multumesc, a fost o plimbare destul de scurta dar nu cred ca o egala o tura lunga 🙂

      Apreciază

      • Este normal sa fie asa daca locuiesti la baza Bucegilor.
        Ma bucur ca a fost vreme buna si plimbarea a fost placuta.
        In cazul asta asteptam pozele 🙂

        Toate cele bune tie si celor care citesc acest blog.

        Apreciază

  5. Daca ne gandim putin si vedem modul in care au fost facute cele doua parcuri centrale si distrus parcul din zona spitalului, eu personal am mari indoieli in privinta faptului ca cineva este in stare sa mai faca inca un parc. Si daca mai vedem si modul in care a disparut verdeata din oras, copacii si iarba fiind inlocuite cu ghivece cu panselute si gresie. Eu spun ca exista bune intentii dar acei oameni chiar nu se pricep si nu au nici bun gust. Cam critic azi dar asta e situatia.

    Apreciază

Lasă un răspuns

