Dimineata cu soare si zapada pe Bucegi

Si culorile se tot schimba… parca albastrul si albul par si mai frumoase 🙂

Acum o ora erau, insa, astfel:

1Ora, ca de obicei, nu este actualizata… de regula, pe la anul umblu la setarile aparatului…

2

3

peisaj 4

peisaj 5

peisaj 6

peisaj 7

peisaj 9

peisaj 10Cred ca va fi o poveste cu zapada, soare, copaci inghetati si dantelati, putin ger… daca ajung in week-end pe la o grota, dar ce mai conteaza… important este sa fiu pe acolo, pe sus 🙂

Probabil ar trebui sa mai postez niste poze 🙂 … se face din ce in ce mai frumos si muntele se vede splendid! 🙂

14 răspunsuri

  1. După cum se vede și munții s-au pregătit de iarnă (a dispărut verdele strălucitor al anotimpurilor calde, doar brazi sunt rezistenți și mai păstrează din farmecul verii alături de albastrul cerului), bucuria iubitorilor sporturilor de iarnă. Munții sunt minunați în toate anotimpurile. Toate cele bune !

    Apreciat de 1 persoană

    • Pentru cateva luni, peisajul acesta va fi asa… adica pana prin aprilie, de aceea unora de pe la munte nu le place iarna. Ca vine repede si pleaca greu! 🙂 Iarna este frumoasa daca dureaza cam 2 luni si daca este zapada de sarbatori 🙂 Multumesc!

      Apreciază

  2. Ai ajuns tu pe zapada mare, peste jnepeni la Sfinkshul Hunikorn asa ca nici nu ma indoiesc de faptul ca o sa ajungi la grota daca ai chef si dispozitie.Numai ca…FOARTE IMPORTANT!!! …dupa ce intri in grota, la prima intersectie faci la dreapta spre Sfinxhul de la Giza!!!Ca daca faci la stanga ajungi pe undeva prin Irak sau Abu Dhabi(nu mai retin bine ca n-am mai fost demult prin zona) 🙂 🙂 🙂 .Si daca tot ai drum, adu-mi si mie un suvenir din ala magnetic cu piramide sa pun si eu pe frigider.Daca nu-ti cer prea mult…of course… 🙂 🙂 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Am ajuns si mi-a placut… are ceva chestia aia 🙂 Imi place ca tii minte multe lucruri si ca intr-o zi, probabil, o sa vorbesc cu tine ca si cum as vorbi cu mine 🙂 O sa ajung sa cred pana la urma ca tu esti eu! 🙂 Pana la un punct este un sentiment prietenesc, de siguranta, eu sunt cu punctul sau nu, eram cu linia 🙂 Asa este, pot ajunge oricand la acea grota, am facut de mult planul, dar am renuntat la exprimari de genul ca pot ajunge si pot face, pentru a nu se intelege ca ma laud. Nu am o problema cu altii ci cu prietenii… mi-au spus de prea multe ori 🙂 Si am lasat-o mai moale cu multe lucruri, daca asta se intelege, daca asta inteleg cei de pe langa mine, alte persoane care nu ma cunosc, nu au cum sa inteleaga decat tot la fel… sau mai rau de atat! Apoi, decat sa ma mai enervez explicand intruna ca intentia mea este cu totul alta, am ales sa-mi canalizez energia pe lucruri de genul: scrierea unui ghid, a unor proiecte pe fonduri europene ce le-am depus cu jobul, diverse… si am lasat pe fiecare sa creada ce doreste! Poate ca este bine sau poate ca nu este! Poate ca voi reveni la anul la vechiul stil sau poate nu voi mai reveni! Cert este ca nu raman niciodata intre niste limite…
      Am inteles traseul, prima la dreapta, totusi, daca nu stiai ceva iti spun eu 🙂 Din Bucegi nu iesi doar in Egipt ci si prin Tibet. Un calugar imi povestea o data cum a calatorit el cu duhul printr-un astfel de tunel. Si cand a ajuns in dreptul Indiei, ca din tunelul spre Shambala se mai facea unul spre India, o voce i-a soptit sa nu mearga pe acolo ca sunt pagani 🙂 Am admirat si am fost foarte incantat de experienta lui, pacat ca nu a nimerit tunelul 9 spre Bucuresti, mult mai aproape, ca timp, energie… ca implinire! Probabil ca statea in pat si isi imagina si el cum ar fi daca… si a sfarsit prin a-i juca mintea o festa…
      Magneti de frigider am sa-ti dau, dar cu Bucegii, Babele, Sfinxul si parca si Crucea. Bag seama ca este o afacere destul de buna pe la noi chestia asta… inainte se vindeau bine vederile. Cu piramide inca nu s-au facut, ar trebui, s-ar fi vandut bine acum pe 28 noiembrie si nu doar atunci 🙂 Trebuie sa facem demersurile necesare aparitiei unei emisiuni de magneti de tipul „Piramida de la Sfinx” 🙂 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  3. Hmmm…nu prea imi imaginez cum s-ar putea indoi cineva de capacitatile tale de a duce la bun sfarsit un anumit demers…atata timp cat exista numeroase dovezi elocvente care demonstreaza capacitatea ta de mobilizare…Multe dintre ele lizibile chiar si aici printre paginile blogului.I mean WTF !#%$!!! Nu mai spun de cei apropiati cu care te vezi zi de zi…adica in acceptiunea lor ai putea fi sau ai putea parea macar genul de om care nu duce la bun sfarsit demersurile propuse :~( …Incredibil, inseamna ca in manualul neamului trebuie sa mai scriem un capitol referitor la memoria muuuult prea scurta a ROManilor.
    Adica na…pana una alta stim cu totii ca n-o sa te faci bine niciodata…shit happens 🙂 🙂 🙂 dar de aici si pana la a-ti fi contestate sau puse sub semnul intrebarii unele calitati EVIDENTE mi se pare un pic nedrept…ba chiar jignitor, avand in vedere multitudinea de dovezi din trecut care ajuta la creionarea unei imagini de om hotarat, serios, perseverent etc.,etc…
    Sau poate toate aceste initiative intreprinse de-a lungul anilor…demersuri, sesizari, adrese catre institutiile statului, luari de pozitie in anumite situatii mai tensionate, turele date prin locuri greu accesibile ba uneori putin periculoase, deplasarile din fonduri proprii, candidatura la functia de prim cetatean al urbei, etc.,etc… au fost lucruri de care nu-si mai aminteste nimeni deoarece s-au intamplat intr-un plan paralel existentei noastre…sau doar unii dintre noi traim in alta dimensiune…sau invers…sau cum…sau ce…

    Apreciază

  4. Amazing pictures, thank you for sharing.
    Julia 😉

    Apreciază

  5. Spledoare! Am revenit (fara sa dau binete) aici, in casa ta, in casa noastra (daca mi-e ingaduit sa spun) si pentru ca in Bucuresti e urat si ploua si n-am mai vazut soarele de vreo luna, dar NU NUMAI… Insa (ca in sloganul publicitar), PRIETENII stiu de ce.

    Apreciază

    • Si pe aici ploua am si uitat de cand nu a mai iesit soarele. Bine, nu este de atata vreme ca in Bucuresti, pe aici mai puteam urca dincolo de plafonul noros… O luna de zile fara soare… suna foarte trist. Multumesc, ma bucura foarte mult revenirea ta, da, este casa noastra, pentru ca aici ne intalnim cel mai repede, pentru ca aici simtim ceva comun, impartasim, construim…

      Apreciază

  6. Foarte frumoase pozele,nu am mai ajuns de un an si o luna prin Bucegi.Sper sa ajung iarna asta la un ski de tura:)
    Sa fiti frumosi!

    Apreciază

Lasă un răspuns

