Azi votam! Ce spune diaspora…

Articolul este unul scurt, unul dintre cele mai scurte scrise de mine. Il citez pe un preot ortodox, iubit de romanii din strainatate. Iata ce spune preotul Ioan Florin Florescu:

„Mi-e rusine de cei care v-au spus din amvonul Bisericii sa votati un hot dovedit, doar pentru ca e botezat ortodox si isi face cruce cum trebuie”.

„Imi cer eu scuze pentru aceasta rezumare imbecila a Ortodoxiei”.

„Daca v-ar fi spus-o niste oameni prosti, mi-ar fi fost doar mila, dar de vicleniile popesti care il iau ca martor pe Dumnezeu mi-e scarba”.

„Am murit de rusine sa-mi vad Patriarhul punandu-si preotii sa-i cante „Vrednic este” unui individ al carui merit este ca a mai zvarlit niste pomeni Bisericii, pentru a-si cumpara bunavointa ei”.

Preotul incheie astfel:

„Trebuia să v-o spun, ca sa nu ma sufoc. Acuma, ca ne-am eliberat, va rog si va spun ce am invatat si eu de la Sfintii Parinti, sa nu va smintiti de toate acestea si sa ramaneti neclintiti in Biserica, unde toate acestea sunt trecatoare, dar frumusetea ei si credinta si dragostea predate raman in veac.”

Mai multe pe blogul: http://ioanflorin.wordpress.com/2014/11/15/pe-scurt-acum-ca-s-a-incheiat/

3 răspunsuri

  1. VOT!VOT!VOT!…REPEAT!! 🙂 🙂 🙂 Duca-se cu dragostea lui cu tot!!!!
    Bravo EROILOR din diaspora!!!!!!!

    Apreciat de 1 persoană

    • Mi-a placut si „Mazare si Nicusor, in acelasi dormitor” 🙂
      Trebuie retinut ca primul semnal ca se intampla ceva urat in tara… il da diaspora! Felicitari romanilor plecati si care vor sa se intoarca intr-o tara normala! Ne-au dat o lectie civica de neuitat…

      Apreciază

  2. Mongolul: -Dragostea mea, in seara asta o sa te culci cu un presedinte…
    Dragostea:-Pai cum facem, vine Klaus aici sau merg eu la Sibiu?

    Apreciază

Lasă un răspuns

