Pe la Castelul Peles… un concert si plimbare prin imprejurimi

O invitatie, sambata, la un concert… la Muzeul National Peles. Un alt concert! In acest an, au fost o multime de evenimente desfasurate la celebrul castel. Nu am pierdut chiar asa de multe 🙂

Sambata, pe 11.10.2014, a avut loc un alt eveniment, in centrul atentiei fiind Grupul Vocal Acapella, condus de dl. George Miron:

SAMSUNG

SAMSUNG

Pana sa ajung la Peles, am trecut prin parcul „Dimitrie Ghica”, in opinia mea, cel mai frumos parc din Valea Prahovei, unde am vazut ceva… de nevazut:

SAMSUNGCineva a rupt o astfel de banca si i-a luat piciorul metalic. Cand te uiti asa, mai lung, la banca asta, iti dai seama ce probleme are autorul acestei distrugeri

Despre concert, am numai cuvinte de lauda, foarte frumos… grupul acesta a luat diferite premii, a cantat prin tot felul de tari…

Mai jos, se poate asculta ceva interpretat de acest grup, de-a lungul timpului:

La plecare am pozat putin imprejurimile, acel sector nu se viziteaza de obicei:

SAMSUNGUn tablou aflat in sala de muzica

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNG„Un copil cu o piatra in mana, peste o testoasa”. Pare ca-i da una 🙂

SAMSUNG

SAMSUNG

SAMSUNGAcest ghiveci urias semana cu un capat de coloana masiva

Cam atat, pozele de prin interior nu mi-au placut cum au iesit, in schimb, ieri, pe un traseu turistic, am facut o multime de poze frumoase. Maine le postez.

